آموزش تخصصی VoIP فارسی
نوشته شده توسط : ساحل

صرافی های بزرگ را به عنوان مثال ای از کمپانی هایی با تماس های ورودی بسیار معرفی می کنیم که اغلب تماس گیرندگان، معمولاً سوالات مشابهی دارند، برای نمونه گروهی تنها بها لحظه ای دلار را می پرسند، دسته جمعی بها درهم برایشان مهم است، گروهی بها هر اُنس طلای ۱۸ اعیار و شماری قیمت سکه. ولی روی هم رفته در نزدیک ۳۰ لغایت ۴۰ عنوان بها اهمیت داشته و افرادی در این گونه صرافی ها همواره در حال آگهی بها می باشند.

صرافی طلایی در اقدامی در نزدیک ۱۰ خط ورودی خود را به یک سانترال IP متصل ارائه کرد الی سیستم تلفنی به طور اتوماتیک بها های گوناگون را از دیتابیسِ صرافی که بدست یکی از پرسنل به روز می شد قرائت نماید! این صرافی ارائه این خدمات را با دادن کد اشتراک به مشتریان خود به صورتی تغییر عدل که برای هر مشترک فقط اطلاعات مورد درخواست ایشان توزیع می شد، در ضمن این سیستم قادر بود در صورتی که تماس گیرنده از شماره های تعریف شده در سیستم تماس می گرفت، سیستم تلفنی بدون سؤال کردن کد اشتراک و واژه عبور مربوطه به طور اتوماتیک مشترک را شناسایی می رو کرد و اطلاعات مورد عقیده را توزیع می نمود.

کاربرد voip

این گردآور جهت ارائه این خدمات به مشترکین خود، ماهیانه خرج ای را اخذ می ارائه کرد و پس از پیشباز از این تکنولوژی این صرافی با خرید دو خط E1 که برابر ۶۰ خط ورودی می باشد، این خدمت جدید را در سطح گسترده تری ارائه نمود و از این طریق نیز مشترکین متعددی را اضافه می ارائه کرد که با فرض جذب ۱۰۰ مشترک و هزینه اشتراک ماهیانه ۳۰ هزار تومان، سالانه ۳۶ میلیون تومان در آمد کسب می نماید. این صرافی با کسب این درآمد نه تنها می تواند خرج حقوق پرسنلی که قیمت ها را هر روز در سیستم به روز رسانی می نماید پرداخت نماید، بلکه کلیه خرج های مربوط به تماس های تلفنی خروجی خویش را نیز به راحتی پرداخت خواهد نمود. مفتوح هم به همان نتیجه می رسیم که استفاده از VoIP به معنای صفر شدن خرج های تلفنی می باشد. لازم به تکرار نیست که این صرافی به راحتی می تواند شعب مختلف خود را در ایران و حتی خارج از کشور به یکدیگر متصل نماید و حتی خطوط شهری کشورهای سایر را که در آن کشورها دفتری دارد از تهران آزاد نموده و با خرج ای زیاد کم تماس های بین کشوری را نیز پایدار نماید.





:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: